3 Mart 2012 Cumartesi

Sabahimi aydinlatan, icime huzur katan Günesime,
Sevgiye, dostluga, herkese GÜNAYDIN...
Sizi sevgiyle, mutlulukla kucaklayan, güzel vede günesli gecen bir hafta sonu dilerim Sevgili DOSTLAR...


evet  yeni br hafta sonu aslında yukarıdaki yazıya inat kapalı sıkıcı bir hava var ama olumsuz düşünmek yok..benim içim sıkıldı zira tansiyonum düştü nedenki..kuzum yanımda her şey yolunda gibi ee daha ne..son zamanlarda iç sıkıntım vardı aslında iyiyim genel olarak ama havadan olsa sanırım toparlanmak lazım..dışarıya da pek çıkamadık ankara karlar altında yeni birşeyler almadım malum sizede ekleyemedim aslında ihmalligim söz konusu son zamanlarda silkelendim ayaklarıma bakım yapıyorum ellerime tırnaklarıma ee son hadde gelince :) bakımınızı ihmal etmeyin siz degerlisiniz kendinize ve sevdiklerinize biraz zaman ayırın herşey iş güç degildir inanın bak mutlu olacaksınız..güzel bir hafta sonu diliyorum herkese ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)