30 Mart 2013 Cumartesi

ahşap objelerim

nihayet gelebildim,aslında neredeyse hergün bakıyorum gözlem olarak ama yazmak için nedense bugünü mü bekliyormuşum şimdiye kısmet oldu nihayet..en son kursa gittigimi yazmıştım ama devamı hiç gelmedi ben gidip geldim tabi bişilerde yaptım boş dururmuyum ama ev işleri berra yemek ha birde tlf fotolarını bilgsayara aktarma işleri olunca tembelliktenmidir bilmem kalmıştı..ama artık segileme zamanıdır diyorum..çok becerikli olmasamda bişiler yaptık hocamla birlikte bunlar kursta yaptıklarım hepsi temel basit teknikleri ögrenmek içindi..

 evde başlamış oldugum bir kutuydu acemiligime denk geldi koyu renkle başladım sonuçtan çok memnun degilim ama devam ettik böyle üstüne renklendirelim bari diye düşünerek stencil ve dekupaj kullanılarak yapılan bir çalışma..
 beyaz olarak düşündügüm bir tepsi ani bir kararla siyaha döndü ve sonuç ben çok sevdim bu tepsiyi kızım sahiplendi o ayrı..yine stencıl ve dekupaj çalışması..
 gelelim bu sade sepetimize nasıl kullanılmak istenirse istensin her yere ayak uyduracak bir sepet iste dolap içi ister banyo iste ekmek sepeti ne aklınıza gelirse..kolay transer uygulandı..
 böyle şeyler yapmak hep istemişimdir..peçete transferi ortada seramik kelebek güneşin 7 rengi simleriyle süslendi..henüz çercevelenmedi uygun yerini bekliyor..
 bu hatunada hamur kabartma uygulandı komple çok yogun degil ince biraz resimden pek anlaşılmıyor birde güzelce çekmeyi becerebilseydim..kitap şeklinde bir kutu..
yine bir tepsi ama bu sefer daha büyük bir peçete dekupaj teknigi biraz oyaladı ama bence çok romantik..




hepsi bunlar degil tabi bir tepsi daha var ama henüz bekliyor..birde yeni başladıgım bardak altlıgım var  bitsin oda gelecek.. nihayetinde eklemek istediklerimi ekledim..rahatladım şimdi..

2 yorum:

  1. oooooo sen baya çalışmışsın cicim,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Yeterli dili bunlar ilk yaptıklarım sıradakiler bekliyor.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)