7 Mart 2013 Perşembe

ahşap tepsim :)

nasılda unutmuşum yazmayı 2 hafta oldu kursa başlayalı ne kursumu çoook istedigim ahşap boyama c.tesileri atölyedeyim..nasıl mutluyum gittigime 4 haftalık kurs ama sanırım 1 2 hafta daha uzatabilirim..berradan dolayı uzun süre gidebilecegimi sanmıyorum ama başlangıçta basit teknikleri ögreneyim istedim ona göre hızlı gitmeye çalışıyoruz..hemen size ilk tepsimi taktim edeyim aslında yapmış oldugum bir kutu vardı kendi çabalarımla yapmış oldugum sanırım eklemeyi unuttum..

 bunun altı ve kenarlarıda puantiyeli stencil uygulaması yapıldı dekupaj  birde  benim çok hoşuma gitti..


buda evde önceden başlamış oldugum bir tepsiydi biraz acemi işi oldu sanki ama koyu renkle başlamış bulundum öylede devam etti renk katalım diye renkli çiçekler yaptık yine stencille  ne yapıştırsak bilemedigimizden cupcakeler imdatıma koştu (kendileri aslında çay kutusu fincan falan yakışırdı güzel bir resim bulamayınca böyle oldu aslında çay kutusu olarakta kullanırmıyım bilemem) berranın odasına koyarım herhalde diye düşündüm bakalım..


atölyede kolay transerle yapılmış bir sepet var ama bir iki dal çizmek istedi hocamız o yüzden o bekliyor ..

şimdide evde c.tesiye zemini boyanmaya başlayan objelerim var kısmetse oda hafta sonu biter..

1 yorum:

  1. Sevgili Öznur, acımı paylaştığın için çok teşekkür ederim. görüşmek üzere kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)