6 Mart 2013 Çarşamba

yemek :)

yeni ev yeni umutlar hep koşuşturmacalar misafirler gezmeler eş dost ziyaretleri..hepsi çok güzel ve ben bu tempodan memnunum evimi özlemeye fırsatım oluyor her ikiside dengede oturuyor..birde havalar biraz daha ısınsa işlerle birlikte güzel günlerde bizi bekleyecek eminim..sanırım kış kasvetinden artık herkes sıkılmaya başlamıştır..eklemek istedigim ama türlü nedenlerle gelip yazamadım ekleyemedigim fotolarımda var. sevgililer gününden bahsetmek istiyorum..bu sene biz (kadınlar) beklemeyelimde erkeklere sürpriz olsun diye sevgili nazlı arkadaşımın uyarmasıyla güzel bir masa kurmaya karar verdim her zamankinden farklı misair geliyor gibi hazırlanıp masamızıda salona kuruverdim..mum kalpli detaylarımızlada özendim..




arada şıklık yapmak lazım :)


sonuç mutlu eş ve çocuk ve bundan keyif alarak onları izleyen bir eş-anne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)