19 Şubat 2013 Salı

gisi tasarım :) çekiliş..

merhabalar yine ihmale geldi aslında hergün buralardayım ama elim yazmaya gitmiyor.neyse http://gisitasarim.blogspot.com/2013/02/gisiden-istanbul-desenli-runner-ve-6l.html
gısı tasarımın bir çekilişi var buyrun sizde katılın..runner ve peçete halkaları var müthiş ve ben bayıldım..benim olur inşallah :)  tamda ihtaiyacım varken araştırma yaparken gördüm ne güzel tesadüf..şahane ürünleri var sitede satışta yapılıyor yeni keşfettim uzun süre çıkamam gibide..neyse ben lafı uzatmayayım siz bir göz atın isterseniz derim..

6 yorum:

  1. ben geldim canım nasılsın çekiliş harika:)))
    Canım muffin kalıplarını İstanbula gidince mahmut paşadan aldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yeni gördüm tşkler sen nasılsın..ah istanbul ahhh bir gidebilsem..bir yer duydum bende burdan kısmetse gidip bakacam..

      Sil
  2. Hade bakalım hayırlı olsun çekiliş :)

    YanıtlaSil
  3. Bol şans dilerim...Bloğunuzu izlemeye aldım mutlu bir hafta dilerim..

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)