3 Şubat 2013 Pazar

eglenme vakti..

yeniden hızlı tempodayım ama bu sefer sadece iş güç degil kendimede vakit ayırabiliyorum ayırabiliyoruz çok şükür..cuma günü yorgunlugu geriye atıp eglenme zamanıdır deyip gittigimiz ankara park caddesindeki şaziye restauranttan bahsetmek istiyorum..memnun ayrılıp çıktıgımız yerde düşünmeden tekrar gidebilecegimi söyleyebilirim..zira orada çalışanlar çok ilgili ve güleryüzlüler ..çocukta gidebiliyor biz berra sıkılır düşüncesiyle bırakacak yerimizde oldugundan babaaneye bırakıp gittik ama yanımızda 5 aylık minik melisimizde vardı boncuk boncuk bakınıp etrafı süzdü önce bi müzikte birazcık agladı ama sonra alıştı ve hiçte rahatsız olmayarak uyudu uyandı maşallah diyelim kuzucugumuza..eglence arkadaşımız bizim..


                                    maşallah demeyi ihmal etmeyelim..kuzucuguma maşallah..


hep berraya aktivite oldu birazda bize lazım dedik çokta güzel oldu..tabii sevgili esinin bizi dürtmesiyle bakındık aslında yoksa aklımıza bile gelmemişti zira çocuklu olan ben ve özlem söz bile etmemiştik..ama süper eglendik  gittigimizede hiç pişman olmadık..

yemek bahane ama eglenmek şahane..müzik ziyafeti muhteşem..daha önce cem karacayla çalışmış olan beyefendi şarkı söyledi yanında çok tatlı bir bayan soft jazz müzik..daha önce dinlememiş olan ben bayıldım bir daha dinleyelim oldumm..açık olmak lazım her müzige..kafayı yormayan eglendiren zevk aldıran müzikti bence..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)