14 Şubat 2013 Perşembe

blog yıldönümü, sevgililer günü (nasıl başlık ama :)

1 yılı devirmişiz sevgili blogum farkında bile degilim koşusturmacalar vs vs bir türlü gelemiyorum buralarada aslında boyama yapıyorum ama henüz eklenecek konuma gelmediler..kurs işine fena taktım tam teknikleri ögrenmek iş sonunda hüsrana ugramak istemiyorum..evet gelelim günün anlam ve önemine..:)

sevgililier gününüz kutlu olsun..mutlu huzurlu bir yaşam sürün eşinizle sevgilinizle dostunuzla ailenizle..gelelim bana bende (hep biz kadınlar bekleriz birşeyler neden biz yapmıyoruz ki dedik sevgili nazlım tşkler)nazlının sayesinde aklıma düşürdü kalpli kurabiyeler yaptım bir kısmı kırmızı..güzel bir masa mum eşliginde kırmızı şarabımızı unutmayalım..detaylar sonra :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)