25 Haziran 2012 Pazartesi


yeniden merhaba..

uzun zamandır açıpta birşeyler yazmamıştım..okul ev berra derken zaman geçiyor..mezun oldum şükür..inşallah sırada kurs var tabi berranın işi olursa..aslında ne olacagınıda henüz bilmiyorum geçen haftalarda belediyenin kreşine yazdırmaya çalıştık ama maalesef olmadı nasibimizde yokmuş aslında çok üzüldüm hayır perişan oldum içime attım agladım saklayamam bunu eşimde aynı şekilde neden olmadı diye..sırada ne var bilmiyorum ne olacak hiçbir fikrim yok..hafta sonu üzüldük aynı akşamı berranın kabızlık sorunu wcye oturmayı reddetmesi dün itibariylede altına sürekli yapması bu moral bozuntusuna tuz biber oldu..yavaş yavaş atlatıyoruz gibi ama bakalım..aslında çok sıkıntım var bu ara çocugum çok huysuz hırçın söz dinlemiyor vuruyor dedigimin aksini yapıyor nasıl davranıcam ne yapacam nasıl karşılık verecem bilmiyorum..çok üzülüyorum elimden birşey gelmiyor sanırım evdede sıkılıyor bunalıyor ..aktiviteler yapmamız lazım artık vakti geçiyor bile kesme boyama yapıştırma yapacagız artık kafamda şuan tasarladıgım bu..ilk işim gidip bunları temin etmek olacak eminim çok sevecek bu aktiviteyi..deşarj olmasına benimde sanırım olmaya ihtiyacım var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)