30 Eylül 2012 Pazar

güzel bir gün güzel bir cumartesi..bugün sevgili arkadaşımız denizin dogum günüydü..sabah kalktık evimizi topladık beraber üstümüzü giyinip hazırlandık.kurabiyemizi hediyemizi alıp denize dogum gününü kutlamaya gittik.berra kreşe gitmemesine ragmen onun bu tip toplantılarda kaynaşabilecegini daha net gördüm önce biraz utanır gibi yaptı ama sonra ben yokmuşum gibi davrandı koştu zıpladı balonlarla oynadı ..derken çocuk sayısı fazlalaştıkça bir rap havası bizimkiler ortada nasıl zıplıyor el kol hareketleri şaşırdım bende hangi ara nasıl böyle oynamaya başladı diye çok hoşuma gitti..sanırım büyüyor kuzum diretmedi bu benim pastam bu benim dogum günüm diye henüz 3 yaşına henüz girmediysede yaklaştı ve kızım olgunluk göstermeye başladı..bu aralar ögle uykularını bıraktık gibi ve uyumadıgı gün istikrarlı olursak 9 buçuk en geç 10 da yatıyoruz akşam..banada eşimede iyi geliyor bu elimde yapılacak işler hobilerede zaman kalıyor..aslında son bir kaç gündür birşey yapamadım ama yeniden bir program yapmam lazım..taş boyamaya devam diyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)