18 Aralık 2012 Salı

tırnak süslemeleri

upuzuuuun zaman oldu yazmayalı..hayat mücadelesi diyelim dimi?bir o koşturma bir bu derken epey ara verdik kaç kere yazmaya niyetlendiysemde hep ertelemek zorunda kaldım inşallah bu sefer tamamlarım yazımı..anlatacak ekleyecek çok şeyler var aslında artık mecbur sıraya dizecem..malum berra büyüdükçe dertlerde artıyor bi yakınayım dimi aslında daha çok ilgi bekler oldu bazende ben büyüdüm ben ablayım modlarına giriyor bir öyle bir böyle yuvarlanıyoruz..bir kaç aktivite kitaplar aldık onlara çalışıyoruz zaman zaman..tabi ilgi alanlarda fırsat buldukça yapmaya çalışıyorum seramik ahşap boyama ee bide elimde atkı var örülen yılbaşı hediyesi olarak ikizlere örüyorum..


bu arada tırnak desenleri stiker ve yapıştırmalara merak saldım denk geldikçe hoşuma gidenleri alıyorum ilk olarak 1 haftalık protez tırnaklarımı ekleyeyim

aslında daha önce protez tırnagı yaptırmadan önce kullandıgım stiker


buda bugün yapıştırdıgım stiker aslında inceleyince ojelerle kolayca yapılacagını düşündügüm model bu ama malzemem eksik tamamladıktan sonra deneyecem..
kenarlarında biraz boşluk kaldı siyah oje ile rotüş yapayım dedim ama pek beceremedim sanırım..ilerleyen günlerde yeni modeller eklemeye çalışacagım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)