5 Kasım 2012 Pazartesi

05.11.2009 biricigim hoşgeldin..



Tam 3 sene önce aceleyle geliverdin kucagıma tamda bu saatte verdiler seni bana tarifsiz bir duygu anlatılamayacak kadar özel ..dönüp baktıgımda asla aceleyle geçmeyecegini düşündügüm zaman bir rüzgar gibi geçivermiş oldugunu sana bakınca anlıyorum..sen benim ilk göz agrımsın tutunacak dalımsın hayatta,zorluklara gögüs gerebilecegim minik aşkımsın..bunları şuan okuyamıyorsun ama biliyorumki biz seninle her göz göze gelişimizde, gülümsememizde ,seviyorum seni deyişimizde ve her seferinde sen bunları anlayıp bana sarılıyorsun.

dogum günün kutlu olsun kızım..nice yıllara saglıkla mutlulukla huzurla güzel günlere inşallah..kaderin bahtın o gülen gözlerin kadar güzel olsun..o bakışların hep aynı kalsın..seni seviyorum..






senki bana herşeyi ögrettin seninle yeniden büyüdüm ben seninle yeniden çocuklugumu tadıyorum ..bazen kıkırdamalarımız bazen inatlaşmalarımız önde ben oturacam kavgaları "sen gelme anne biz babamla gider geliriz" yada "sen arkada ben önde oturayım ne dersin" cümleleri gülmemek için zor tutuşumuz sana arkamızı dönüp gülmemiz...sonra dönüp kaşlar çatıp bir vaziyette hayır olmaz diyişimiz..bu sene parti süslemelerinde sen benden daha hevesli idin ve bir sürü süs aldırdın bize çok keyifli ve mutlusun nasıl hayır diyebilirdik ki..dün kuaföre gittigimizde illa bende saçımı yaptıracam diye tutturdun omu bunu yapacak diye saydın durdun ikide bir bana senin işin ne zaman bitecek kalkta ben oturayım deyip durdun..oturdun prensesler gibi hiç kıpırdamadan bekledin fön çektirdin saçına ilk kahkülünü dün kestirdin saçını yatarken dahi toplatmadın bozulmasın diye ..ben seni çok
seviyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)