3 Kasım 2012 Cumartesi

yaşasın fuara gidiyorumm..

sabırsızlıkla bekledigim fuar..sonunda bende gidiyorum geçen sene istanbulda yapılan bu fuara gitmek nasip olmamıştı..şimdi ise ankara ato congresiumda var.(yuppii)

2 gün önce başlayan fuara ancak bugün gidebildim malum berrayla dolaşmak zor olur diye hafta sonunu bekledim zira tahminimde yanıldıgım berranın ilgisi benden fazlaydı..ben oradayken babasıyla geldiler oje süren hocaların yanından ayrılamadı ve oda nasiplendi bundan..yüzünü boyattı gezindi öyle süslü kızım..






bense hocanın da söylemesiyle düşündügüm şeyi gerçekleştirdim bugün ..ne mi yaptırdım kalıcı eyeliner..yaptırdım geldim aklımda hiç yoktu gittigimde şuanda göz kapagım biraz şiş ve kızarık bir kaç gün böyle krem sürüyorum sürekli bir nevi dövme gibi oldugundan kremli tutmak gerekiyor sürekli..biraz çılgınca oldu ama ..hadi bakalım hayırlısı..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)