1 Kasım 2012 Perşembe

büyüdüm işte ben büyüdüm..

büyüdüm büyüdüm işte ben büyüdüm..pınar reklamından esinlendim..ama dogruyu anlatıyor fizikende degil ruhen de büyüyorum..yeni başlangıçlar yapmayı ,iyiyi kötüyü yanlışı dogruyu ayırt etmeyi ögreniyorum..dogru insanlarla muhabbet etmeyi fikir alışverişi yapmayı,bana zarar veren vermeye çalışan insanlardan bir adım daha geriye kaçmayı ögreniyorum..hayatın içinde güzellikler oldugu kadar çirkinliklerinde oldugunu ögreniyorum..ama bir o kadarda güzel insanların güzel yüreklerinin size sonuna kadar açabileceginide ögreniyorum zıt kavramların oldugunu,herşeye ragmen her ikisininde yanı başında oldugunu ögreniyorum..

şimdi dogru adım atma zamanı..üzen kıran kötülük yapmaya çalışan zarar veren insanlardan uzak durma zamanı..yanlız degilim sevenlerim var sevdiklerim..mutlu olduklarım mutlu etmeye çalıştıklarım..degerlilerim deger gördüklerim..en önemlisi insan gibi insan var etrafımda ..rabbime binlerce kez şükrediyorum bana bu güzellikleride sundugu için..

güzel bir gün güzel bir başlangıç yapma zamanı..erken kalkan erken yol alır ..verimli olmak lazım üretken aktif olmak lazım..en önemlisi önce ruh saglıgı olması lazım..sizcede öyle degilmi?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)