21 Ocak 2013 Pazartesi

öyle işte

haftanın ilk gününüde nihayetinde bitirdik..dün gece geç yatmamıza ragmen sabah 8:30 da ayakta zımba gibiydim zira yeni evimde ilk misafirlerim gelecek ve yapılması gereken daha çok işim vardı..nihayetinde evin içinde olması gereken ler (bir kaç çivi çakma hariç)bitmişti dolayısıyla artık rahat rahat temizleyebildim..yapılacaklarda tam jet gibi işler bitti son dakika kek pişti masa donatıldı..ama telaştan masanın fotosunu çekmeyi akıl edemedim zira bu masa kaçmazdı ama :( sarma, kısır,borani(hatay ıspanaklı çorba yemek )poaça meyveli kek kurabiye hepside hazır ve nazır sofraya kondu..
hava güzel başladı bu günde öylede devam etti yarında böyle olacagı tahmin ediliyor işlerde bitti bizde annemle kendimizi bi kızılaya atsak diyoruz..yüncüye gitsek gezsek dolansak..ohh hava da miss..bugünde vaktimiz böyle geçti yarınada rabbim sag çıkarırsa güzel bir gün geçirmeyi ümit ediyorum..tabii sizede..:)

iyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)