2 Ocak 2013 Çarşamba

yılın ilk günü..

yepyeni bir yıla daha girdik..umarım herkes için hayırlı mutlu bir yıl olur..evet dünkü mahmurluktan sonra yeni kendimize geldik..uykusuz eglenceli bir gece geçirdik..yeni arkadaşlarla tanıştık eski arkadaşlarımızla sohbet ettik..o gün bize ev sahipligi yapan sevgili özlem arkadaşımıza tşkler bu arada..sevgili yasemin ve sengül  esin'e de sohbetleri ve yardımları için tşkler..erkekleri saymadım hahaha..sohbet epey koyu oldu ve biz 6 oldugunda hala oturuyorduk sanırım yatmamız 7 olmuştu..ee berra hanımı 10 buçukta yatırınca 8 de geri kalkınca biz sefil olduk..o yüzden biraz gergin geçirdik ilk günü onun dışında herşey harikaydı..ama moral bozmak yok sıkıntı yok sadece uyku var onuda erken yatarak hallettik..(sevgili esin sen birde o halde yola çıktın gece nasıl dayandın)



resim kalitesi biraz düşük tldan çektim sonradan makina ile çekmedigime pişman oldum..güzel kare yakalamıştım oysaki..bu bardakta sevgili özlemin eseri bayıldım ve eklemeden geçme istemedim..ellerine saglık arkadaşım..
      güzel bir başlangıç yaptık hep böyle umutlu güzel ve huzurlu mutlu geçsin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)