18 Şubat 2012 Cumartesi

ojelerim :)





bugün c.tesi sevdigim günlerden biri.efendime şimdi yeni aldıgım bir şeyden bahsetmek istiyorum..manyetik mıknatıslı oje aldım bile denemesinide yaptım ilk kez yaptıgınızda biraz acemi oluyorsunuz inanın kaç kere sürüp sildigimi bilmiyorum ama benim elimden gelmeli bu..inat ettim ve başardım :) şimdi şekilli tırnaklarımla bunları yazıyorum..gelelim markalara gördügüm kadarıyla flormar golden rose pastel fiyatları degişiyor ama flormar 5 lira ben pastel ve golden rose ilk sordugumda 7 buçuk lira demişlerdi ama alışveriş merkezinde golden rose standından 4 90 kuruşa aldım ..renk seçenekleri çok fazla degil ama esas renkler var bordo mor mavi gri gibi sanırım yeşilimside mevcut..bende şimdilik bordo mavi ve moru aldım..denenmeli diyorummm..üstteki resim benim ilk defa sürmüş oldugum manyetik oje biraz acemice oldu ama..


bunlarda benim ojelerim ve kutusu...

ben foto çektiririmde minik kuzumuz geri kalırmı tam kumam oldu bende bende...bakın buda yeni aldıgımız oje ilk denemesi berra hanımda oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)