14 Şubat 2012 Salı

ve beklenen gün..

bugün nihayetinde sıkça söz edilen günler öncesinden telaşa düşüren o gün gelip çattı ve bitmek üzere..sokakta insanların elinde çicek oldukça sıktı ne tuhaf onları görünce kıkır kıkır gülüyorum..diger günlerde çiçek isteriz bizzz..bugünlerde mutluyum huzursuzlugum yok üstelik diyetteyim nerden geliyor ki bu enerjii..arada gözün dönüyor ama bu sefer kesin başaracam ve zafer benim olcak..efendime şimdi gelelim aldıgım o müthiş hediyeye eşim yaglı boya görüntüsünde tablo yaptırmış daha önceki çektirdigimiz resimde tarihte 5 kasım dı çekindigimiz resim nerdenmi kızımın dogum gününden..hoşuma gitti
bayıldım..tabiki arkasından eldiven ve çok istedigim kitaplar geldi..ben kendime yeni ciciler aldım çok mutluyum çookk..benden sık duymazsınız bakk zor birisiyim galiba ..allah eşime sabırlar versin..
sevgililer gününüz kutlu olsun :)

dipnot:‎"Sevgililer Günü, her yılın 14 Şubat günü birçok ülkede kutlanan özel gündür. Kökeni, Roma Katolik Kilisesi'nin inanışına dayanan bu gün, Valentine ismindeki bir din adamının adına ilan edilen bir bayram günü olarak ortaya çıkmıştır. Valentine'nin onuruna kutlama günü, 14 Şubat 496 yılında Papa Gelasius tarafından ilan edilmiştir.Bu sebeple bazı toplumlarda "Aziz Valentin Günü" olarak bilinir..." Ben yazayım da sonra bilmiyorduk duymadık demeyin ona göre ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)