16 Şubat 2012 Perşembe

güzellikkk :)

bu aralar mutluyum hayatımda güzel gelişmeler oluyor her nekadar sıkıntılı durumlar olsada bunları şimdilik göz ardı edebilirim bunu yapabilirim degilmi :) okulla ilgili güzel haberler aldım dün önümüzdeki döneme uzayan dersmi bu dönemden halledebiliyorum biraz karışık ama inşallah bu dönemden sonra bitiyor..seneyede kurs inşallah evet işkurun bir kursu var tüm herkes gidebiliyor yaklaşık 4 buçuk 5 ay süren bu kursa ücret vermiyorsunuz üstelik siz günde 15 lira para veriyorlar yol paranızda çıkmış oluyor ..tabikii sizde iş ögrenmiş oluyorsunuz bu kursta cilt bakımı saç bakımı makyaj masaj manikür pedikür zayıflama herşeyi ögreniyorsunuz her gün sabahtan öglene kadar yada ögleden akşam üstüne kadar gidiyorsunuz bir nevi okul gibi ama muhteşem öyle degilmi tabii bir de iş garantisi var yardımcı oluyorlar size sonrası için..hemen linkinide vereyim  http://www.dilaegitim.com/kurslarimiz/guzellk-estetsyenlk-kursu.html buradan ulaşabilirsiniz..burada herkes güler yüzlü çok sevecen insanlar bizzat gidip gördüm gezdim..ankarada bu yer ama diger şehirlerdede var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)