1 Mayıs 2013 Çarşamba

doga ,piknik , hobi mutfak akla ne gelirse :)

yine damladım jet hızıyla gelip geri gidiyorum buradan vazgecemiyorum ama sürekli aktifte olamıyorum..yoksa hep blog takibindeyim meşgulum çokk meşgulum..bu sıralar ekstra bir sıkıntım var boyun ense agrısı ve bundan dolayı başımda oluşan sürekli agrıyla son bir haftamı geçirmiş bulunmaktayım..ilaçları yutuyorum bakalım.yaz kendini göstermeye başlayınca attık kendimizi sokaklara hafta sonu evde durmadık hafta başı evde durmamıza ragmen dün ve bugün dışarıda olacagız aslınca resimlerim var ama telefondan makinadan bilgisayara atmaya bile fırsat bulamadım...çok üşengecim çoookk.. benden haberler şöyle

ahşap boyama devam yarımları bitirmeye ugraşıyorum zira o yarımlar artık canımı sıkıyor farklı uygulamalara gecmek niyatindeyim..

yeni kumaşlar aldım runner mutfak önlügü için birde berranın odasına kırlent kılıfı var..

peçete halkası 6 tande yapmıştım kendime 12 ye tamamlayacam ..

birde önümde bahar temizligi var iş çok ama öznur yetişemiyor bir yere...

ordan burdan fotolar  son zamanlarda ekleyemedigimden bugüne kısmet..

 minik kuzumuz melis minik bebek özlemi böyle gideriliyor..


 benim kuzum her iki fotoda hafta sonu göksudan kareler..

 nata vega oyun yeri


?

 dikmen vadisi epeydir duysamda burayı gitmek bir türlü kısmet olmamıştı kendi içinde güzelligini saklıyormuş meger bayıldım buraya şehirden uzakta izlenimi veriyor insana...mutlaka gidilmesi gereken bir yer helede çocukla daha iyi oluyor..

  son mutfak denemem ama ilk şeker hamuru denemem kurabiye üzerine sizce nasıl olmuşlar ?



 kugulu park bahar ve yaz aylarımızda sıklıkla ugradıgımız yer..


 ilk  cam boyama denemem çok mükemmel olmasada kapıyorum ben bu işi..


yine bir vadi resmi :)



sanırım bugünlük yeterli eksik hobi malzemeleri almaya gidiyorum hazırlanmam lazım..hava güzel ee daha ne güzel ee birde tatil olunca neyse ben kaçar canlar öpüldünüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)