22 Mayıs 2013 Çarşamba

İzmit İstanbul

Geldim hemen geri kacacam zira izmitteyim öğlene kadar aygün baygin  yatıyoruz sonra dışarı atıyoruz kendimizi hergün disardayiz zaten evin onu bahcelievler salıncağımız birde kırmızımız var kimmi köpek sıcakta yanaşmıyor sonra alıp topunu geliyor oyna benle diye . Kitmir çok farklı duygusal bir köpek birazdan ufak çaplı bir piknik yapicaz sahil kenarında ve kısmette cuma gunü sabah erkenden İstanbul yollarına dusucez eminonu misir çarşısı tahta kale pasta malzemeleri İncik boncuk hatta ahsapcilarind orda olduğunu duydum zira ne kadar yanımda taşırım bilmiyorum kendimi kaybedeceğim sanırım .resimler eve dönünce artık face instagramda paylaşıyorum oma buraya aktaramadim.e benden şimdilik bu kadar yazım hataları icin kusura bakmayın zira bu akıllı iPad kendi düzenliyor öpüyorum kocamannn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)