17 Mayıs 2013 Cuma

regaib kandili

    herkeslerin kandili mübarek olsun uzun cümleler kuramıyorum..bu saat oldu ben bir yandan iş bir yandan yapılcaklar birde buraya damladım..hep birşeyler yazmak için resim eklemeyi bekliyorum  bir kaç keredir sırf bu yüzden vazgeçsemde bugün seytanın bacagını kırayım dedim zira o işlemi beklersem yine erteleyecem..hafta sonu yaklaşıyor benim koşturmalı günlerde başlıyor..hafta içimde öyleydi şehir dışından misafir geldi yemek hazırlaması telaşı berrası yoruldum sanırım ve mutfak epey vaktimi aldı..yarında arkadaşımda günümüz var erken kalkıp o meşhur poaçamdan yapacagım bir yandan küçük bir kutu boyadım süslemesi yarına kalacak mecburen..kutu sevgili kuzenim nadideye gidecek sanırım bir sonraki yazımda gidecek el emeklerimi eklerim resimli..

      evet bu saatte bu kadar telaşa düşmemin nedenide pazar akşamı izmite gidecek olmam..1 hafta kalacam orda hafta içi bir gün yüksek ihtimal perşembe eminönü yapacam sabırsızlıkla bekliyorum gitmeyi..orada bana hitab edecek çok şey bulacagımı söylüyor içimdeki ses.aslında bir kaç gün orda vakit geçirsem daha bir sürü yeri gezerdim ama sonrasında başka yere giderim bilmiyorum..hobi malzemeleri pasta kalıp malzemesi ,takı incik boncuk bakabilecegim yerler olmalı bu konuda fikri olan varsa benimle paylaşabilir bir rehber istiyorummm..

işlerimi yoluna koyup kafam rahat gitmeliyim..zira uzun süredir planladıgım bu seyehatı ani bir şekilde gerçekleştirdim günü tabi bende birden panik yaptım..neyse ben artık kaçar zira sabah erken kalkmalıyım..işler beni bekler sonra kızlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)