18 Mayıs 2013 Cumartesi

musmutlu bir hafta sonu olsun :)

uyku kaçtı buraya gelmedende edemedim uykum kaçtı mı yoksa kaçırtıldımı bilmem. zira berra hanım kalkıp benim yatagıma gel beni uyut demesiyle uyandım hanım uyanmış beni akşam ki uyutmamla devam etmemi istiyor o yatakta ben yerde onun baş ucunda kıvrılmamı istiyor ..ama bu kadarı benide aşıyor uyku gözlerimden akıyor hayır sabah öyle olmaz beraber yatacagız diye yatagına kıvrıldım ama ne mümkün uyumak oda bende döndük durduk zira ben aslında dönemedim her dönmemde arkanı dönme bana dön demesiyle yerimden sıçradım..en sonunda kalkalım artık dedik oda ne saat daha 7 yaniii olmaz bu kadar ama yapacak bir şey yok uykular kaçtı bir kere ..

bende bu kalkışla yarım olan takı kutusunu son rötüşlerini yaptım..biraz kusurusun son aşamalara geçilcek inşallah..yarın sahibini bulmak üzere yola çıkacak.allahın izniyle izmit sonra bir gün istanbul kaçamagı olacak ..

gününüz aydın bereketli mutlu huzurlu olsun..çok güzel bir hafta sonu geçirmeniz dilegiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için degerlidir..düşüncelerinizi alabilirmiyim :)